پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بارش برف راه‌های روستایی و گردنه‌های الیگودرز را مسدود کرد

بارش برف راه‌های روستایی و گردنه‌های الیگودرز را مسدود کرد

کد خبر: 5092

خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به مسدود شدن راه‌های روستایی و گردنه‌های الیگودرز در پی بارش برف، از کولاک شدید در گردنه «گاماسیاب» شهرستان دلفان خبر داد.

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به سامانه بارشی که وارد جو استان شد و همچنین شدت بارش‌هایی که در بخش‌های مختلفی داریم، همه دستگاه‌ها در حالت آماده باش قرار دارند.

وی، عنوان کرد: با توجه به شدت بارش برفی که در شهرستان‌های مختلف لرستان داشته‌ایم، الان همه راههای شهرستان الیگودرز و گردنه‌های آن مسدود اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، ادامه داد: تردد در راههای ارتباطی خود شهرستان نیز صرفاً با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

پازوکی با بیان اینکه تردد در راههای شهرستان دلفان در منطقه «گاماسیاب» صرفاً با زنجیر چرخ امکان پذیر است، افزود: با توجه به اینکه در این منطقه کولاک شدید هست، تا حد امکان از تردد در این منطقه پرهیز شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان ازنا نیز در بخش‌های مختلف شاهد بارش برف هستیم، گفت: تردد به سمت گردنه «هیراب» و اشترینان در شهرستان بروجرد نیز صرفاً با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با تاکید بر اینکه خواهش ما این است که مسافران عزیز از ترددهای غیر ضرور در سطح شهرستان‌ها به خصوص در مناطق صعب العبور جدا خودداری کنند، گفت: رانندگان در صورت ضرورت حتماً با وسایل ایمنی و گرم تردد داشته باشند.

پازوکی، ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، این بارندگی‌ها تا فردا شب به همین منوال ادامه خواهد داشت، در این راستا احتمال اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز تعطیلی مدارس را داشته باشیم بالا است و خواهش ما این است که والدین عزیز قبل از فرستادن فرزندان خود به مدارس، صبح حتماً اخبار را چک کنند.

کد خبر 5663194

منبع: mehrnews-5663194

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید