دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دستگاه‌های امداد و نجات لرستان در آماده باش قرار گرفتند

دستگاه‌های امداد و نجات لرستان در آماده باش قرار گرفتند

کد خبر: 5071

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: در پی هشدارهای هواشناسی، دستگاه‌های امداد و نجات این استان در آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر ورود سامانه بارشی به جوی استان طی ۷۲ ساعت آینده تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با سیلاب و مخاطرات احتمالی در حال آماده باش هستند

وی، افزود: با توجه به برودت هوا در بخش‌هایی از شهرستان الیگودرز، ازنا، بروجرد، دلفان، درود و سلسله احتمال بارش برف را در این مناطق خواهیم داشت.

استاندار لرستان، گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی، بیشترین بارش باران در مرز شهرستان پلدختر به میزان ۸۰ تا ۱۰۰ میلی متر را خواهیم داشت که بارش‌ها به صورت رگباری و لحظه‌ای خواهد بود.

زیویار، افزود: با توجه به جاری شدن روان آب‌ها و سیلاب‌های متعدد در مسیر رودخانه‌ها و مناطق مختلف استان ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.

وی، گفت: در مناطق صعب العبور و گردنه‌های استان مثل گردنه «زالیان»، «رازان»، «گاماسیاب» و گردنه «گله بادوش» دستور آماده باش کامل برای اسکان اضطراری مسافران داده شده و اقلام امدادی بین شهرستان‌ها توزیع شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

کد خبر 5662836

منبع: mehrnews-5662836

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید