یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » کتاب «شروع دوباره» منتشر شد

کتاب «شروع دوباره» منتشر شد

کد خبر: 5056

کتاب «شروع دوباره» نوشته جولیا کامرون با ترجمه سید حسام فروزان، توسط نشر نون منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شروع دوباره، کشف خلاقیت و معنا در میانه زندگی و سال‌های پس از آن» نوشته جولیا کامرون به‌تازگی با ترجمه سید حسام فروزان توسط نشر نون منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب به قلم جولیا کامرون نویسنده سرشناس آمریکایی نوشته شده که به نیمه دوم زندگی انسان‌ها می‌پردازد و آن را آغازی جدید و همراه با خلاقیت برای هر آدمی می‌داند.

جولیا کامرون علاوه بر نویسندگی؛ فیلم‌ساز، نمایشنامه‌نویس، آهنگساز، رمان‌نویس، شاعر و معلم نیز بوده است. او بیست و پنج سال پیش توانست با کتاب خلاقانه راه هنرمند بر میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تأثیر بگذارد و حالا عصاره ربع قرن تجربه افزون‌تر او در شروع دوباره گرد آمده است.

جان کلام کتاب را می‌توان در این جمله خلاصه کرد: «هیچ‌وقت برای شروع دوباره دیر نیست.» جولیا کامرون از ما می‌پرسد به‌راستی چه وقت برای چه کاری دیر است؟ زندگی ما منحصربه‌فرد است و خودمانیم که تعیین می‌کنیم برای چه چیز دیر شده و برای چه چیز نه. این کتاب برای همگان مفید و سودمند است، خصوصاً آنها که اکنون به آستانه میانسالی رسیده‌اند، یعنی متولدین دهه‌های پنجاه و شصت.

«شروع دوباره» از جنس کتاب‌هایی نیست که شعار می‌دهند و شما را به قانون جذب و… فرامی‌خوانند. چنانچه واقعاً از بی‌هدفی و بی‌انگیزگی خسته شده‌اید، کامرون با یک برنامه دوازده هفته‌ای خلاقانه و کاربردی کمک می‌کند تغییر «عملی» را تجربه کنید و موهبت‌های آن را دریابید. اگر دل به کار بدهید، خیلی زود نتیجه‌اش را در زندگی خود و اطرافیانتان خواهید دید.

کد خبر 5662213

منبع: mehrnews-5662213

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید