جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » همزمان با «جام جهانی» انجام شد / گشت‌های دریایی و هوایی سپاه با هدف امنیت آب‌های پیرامونی سواحل قطر

همزمان با «جام جهانی» انجام شد / گشت‌های دریایی و هوایی سپاه با هدف امنیت آب‌های پیرامونی سواحل قطر

کد خبر: 5050

سپاه نیوز نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در مدت زمان برگزاری جام‌جهانی قطر، برای ایجاد ثبات و امنیت آب‌های پیرامونی سواحل قطر، با استقرار ناو سر فرماندهی رزمی عملیاتی شهید رودکی در منطقه مورد نظر، بیش از ۲۵۰۰ مأموریت گشت دریایی، بیش از ۴۷۰ سورتی گشت هوایی بالگرد و ۸۵۰ سورتی پرواز پرنده‌های بدون سرنشین با موفقیت انجام شد.

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید میدانی از یگان‌های نیروی دریایی سپاه مستقر در منطقه شمال خلیج فارس، وضعیت آمادگی و توان رزم یگان‌های عملیاتی مختلف را ارزیابی کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تبیین موضوع برقراری ثبات امنیت پایدار در خلیج فارس تصریح کرد: در مدت زمان برگزاری مسابقات جام‌جهانی قطر، نیروی دریایی سپاه با اتخاذ تدابیر سلسله مراتب ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی کل سپاه، برای ایجاد ثبات و امنیت آب‌های پیرامونی سواحل قطر، با استقرار ناو سر فرماندهی رزمی عملیاتی شهید رودکی در منطقه مورد نظر، بیش از ۲۵۰۰ مأموریت گشت دریایی، بیش از ۴۷۰ سورتی گشت هوایی بالگرد و ۸۵۰ سورتی پرواز پرنده‌های بدون سرنشین با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به قابل قبول بودن سطح آمادگی‌ها برای دفاع از مرزهای آبی و منافع و امنیت کشور، گفت: با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی هوشمند بر جغرافیای منطقه شمال خلیج فارس، امنیت پایدار و مطلوبی در این منطقه برقرار شده است.

۲۱۲۱

منبع: khabaronline-1710282

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید