جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » استقرار ۲۵۰ دستگاه انواع تجهیزات در ۳۲ راهدارخانه زنجان

استقرار ۲۵۰ دستگاه انواع تجهیزات در ۳۲ راهدارخانه زنجان

کد خبر: 5025

زنجان-معاون راهداری استان زنجان از استقرار ۲۵۰ دستگاه انواع تجهیزات سنگین و نیمه‌سنگین در ۳۲ راهدارخانه استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی نظری عصر پنج شنبه در جلسه هماهنگی راهداری زمستانی به رفع مشکل آن تن‌دهی در جاده بیجار از مسئولان مربوطه خواست تا با هدف تسریع در امر امدادرسانی و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای، این مسئله را پیگیری کنند.

وی ابراز داشت: از ارگان‌های ذیربط استان در خواست می‌شود تا به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه، اطلاع‌رسانی‌های سریع مربوط به تعطیلی مدارس را در دستور کار قرار دهند تا معلمان و دانش‌آموزان گرفتار در کولاک و برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان مشکلی نداشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، بر لزوم ذخیره سوخت، آرد و نهادهای دامی موردنیاز روستائیان استان زنجان تاکید کرد و بیان داشت: باید زمستانی بدون حادثه در استان داشته باشیم.

نظری به استقرار ۲۵۰ دستگاه انواع تجهیزات سنگین و نیمه‌سنگین در ۳۲ راهدارخانه اشاره کرد و ابراز داشت: تمامی نیروهای امدادی اداره کل راهداری با تجهیزات کافی در نقاط مختلف استان زنجان به ویژه گردنه‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی افزود: تمامی ارگان‌های امدادرسان در خصوص اطلاع‌رسانی مربوط به بازگشایی و انسداد راه‌ها همکاری لازم و خوبی را داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان داشت: هلال احمر استان زنجان برای اسکان به موقع مسافران و حادثه‌دیدگان جاده‌ای مدیریت لازم را داشته باشد.

کد خبر 5662421

منبع: mehrnews-5662421

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید