دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان به‌سرعت درحال انجام است

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان به‌سرعت درحال انجام است

کد خبر: 5024

ارومیه - فرماندار خوی با اشاره به تفکر جهادی مدیران شهرستانی در راستای رفع مشکلات مردم، گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان به سرعت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله کاظمی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری افزود: در این راستا، ارتقای زیرساخت‌های فرودگاه این شهرستان، تکمیل پایانه مرزی رازی با کشور ترکیه در دست اجرا بوده و سعی می‌شود که زمینه استفاده بهینه و حداکثری از این زیرساخت‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: گازرسانی به ده‌ها روستا و تأمین آب شرب تعداد زیادی از روستاها نیز از مهمترین اقدامات برای بهبود خدمت رسانی به مردم در خوی به شمار می‌رود.

فرماندار خوی ادامه داد: تکمیل طرح‌های توسعه شبکه فاضلاب شهرهای خوی و دیزج دیز و همچنین تکمیل مسیر ارتباطی خوی به سمت چالدران از مطالبات اساسی مردم به شمار می‌رود که در این خصوص طرح ریزی های لازم صورت گرفته است.

کاظمی با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ و روحیه جهادی بین مدیران و کارکنان ادارات گفت: با روحیه جهادی شاهد تحول و حل مشکلات مردم خواهیم بود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه تاکید کرد: رمز اصلی تحقق مطالبات مردم، هم افزایی و وحدت بین مسؤولان است که باید این امر تقویت شود.

عادل نجف زاده از تلاش دولت و استاندار آذربایجان غربی در بازسازی مناطق زلزله زده خوی قدردانی کرد و افزود: با پیگیری‌های لازم تمام نیازها و اعتبارات در کمترین زمان برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله زده در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل جاده‌های دردست ساخت خوی اظهار کرد: علاوه بر اعتبارات قبلی، اخیراً ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل درآمدهای نفتی برای تکمیل جاده خوی - قطور - رازی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به زودی از پایانه رازی خوی بهره برداری می‌شود و سعی داریم زمینه فعالیت شبانه روزی این پایانه را فراهم کنیم.

در این جلسه، از ۶ مدیر برتر شهرستانی و یکی از خانواده‌های معظم شهدا و یک پاسدار بازنشسته با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

خوی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی بوده و بعد از ارومیه، دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان به شمار می‌رود.

کد خبر 5662548

منبع: mehrnews-5662548

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید