پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال ٣ راهبرد بود

دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال ٣ راهبرد بود

کد خبر: 5009

شیراز- نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال سه راهبرد پشیمان سازی، آشفته سازی و ناامیدسازی از آینده علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی صبح پنجشنبه در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز نسبت به تشریح مسائل چند ماه اخیر و پشت پرده اغتشاشات اخیر طبق راهبردهایی که دشمن با یک بهانه ایجاد کرده بود، پرداخت.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود به بررسی ریشه ناآرامی‌های اخیر پرداخت و اظهار کرد: دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال سه راهبرد پشیمان سازی از گذشته، آشفته سازی از حال و ناامید سازی از آینده علیه جمهوری اسلامی بوده‌است.

به گفته این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ دشمن سعی می‌کند با بهره‌گیری از بی‌ثبات‌سازی، بحران‌آفرینی و القای ناکارآمدی، نظام جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کند.

عزیزی در ادامه تصریح کرد: نظام سلطه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از همه ظرفیت‌های خود علیه جمهوری اسلامی استفاده کرده و چون نظام مقدس اسلامی همانند باطل‌السحر اقدامات آنها بوده، اکنون به سمت جنگ ترکیبی رفته است و با سوءاستفاده از برخی مسائل، این ناآرامی را به وجود آورده است.

نائب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تلاش برای تقویت ظرفیت‌های مختلف، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم‌.

کد خبر 5662276

منبع: mehrnews-5662276

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید