پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ساماندهی محلات حاشیه‌ای در وزارت کشور با جدیت دنبال می شود

ساماندهی محلات حاشیه‌ای در وزارت کشور با جدیت دنبال می شود

کد خبر: 4995

کرمانشاه- وزیر کشور با اشاره به گستردگی حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ، گفت: ساماندهی محلات حاشیه‌ای در وزارت کشور با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور که به منظور معارفه استاندار جدید کرمانشاه به این استان سفر کرده است پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: وزارت کشور با توجه به گستردگی حاشیه نشینی برنامه ویژه ای برای ساماندهی این معضل دارد.

وی افزود: معضل حاشیه نشینی در طول زمان در شهرهای بزرگ کشور شکل گرفته است و متأسفانه در ادوار گذشته کمتر به این موضوع توجه شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: در دولت مردمی با نگاهی ویژه موضوع ساماندهی محلات حاشیه‌ای دنبال می‌شود و این مناطق در شهرهای سراسر کشور شناسایی شده‌اند.

وحیدی خاطرنشان کرد: وزارت کشور با کمک مجموعه‌های مختلف و شهرداری‌ها، به دنبال حل مشکلات و معضلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی این مناطق است.

وی با بیان اینکه در سفر قبلی به استان کرمانشاه از مناطق حاشیه‌ای این شهر مانند محله‌های آقاجان و ملاحسینی بازدید به عمل آمد و از نزدیک معضلات اجتماعی و مشکلات آن‌ها به شکل میدانی مورد بررسی قرار گرفت. گفت: در آن بازدید مقرر شد شهرداری کرمانشاه با کمک دیگر مجموعه‌ها، با جدیت برنامه ساماندهی این محلات را پیگیری کند.

وزیر کشور در پایان با تقدیر از تلاش‌های بهمن امیری مقدم استاندار سابق طی مدت حضور در استان کرمانشاه، برای دکتر محمدطیب صحرایی استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 5662263

منبع: mehrnews-5662263

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید