چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بهره‌مندی ۳۵۳۴ مددجو خراسان شمالی از تسهیلات اجاره و ودیعه مسکن

بهره‌مندی ۳۵۳۴ مددجو خراسان شمالی از تسهیلات اجاره و ودیعه مسکن

کد خبر: 4991

بجنورد- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی ۳ هزار و ۵۳۴ خانوار مددجوی مستاجر وجود دارد که تمامی آن‌ها از خدمات اجاره مسکن یا ودیعه مسکن این نهاد بهره مند شدند.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در خراسان شمالی ۳ هزار و ۵۳۴ خانوار مددجوی مستأجر وجود دارد که تمامی آن‌ها از خدمات اجاره مسکن یا ودیعه مسکن این نهاد بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ادامه داد: کمیته امداد خراسان شمالی برای هر یک از این خانوارها ماهیانه مبلغ ۵ میلیون ریال بابت کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سقف وام ودیعه مسکن تا مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون به ۲۲۵ خانوار وام ودیعه مسکن پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه تأمین مسکن مددجویان از برنامه‌های این نهاد است، بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۲۵ فقره وام ودیعه مسکن مجموعاً به ارزش ۶۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

الهی راد گفت: در خراسان شمالی ۵۳ هزار و ۳۰۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره مند هستند که از این تعداد ۳ هزار و ۵۳۴ خانوار مستأجر هستند.

کد خبر 5662264

منبع: mehrnews-5662264

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید