پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » رصد آلودگی‌های محیطی باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد

رصد آلودگی‌های محیطی باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد

کد خبر: 4990

کرمانشاه- رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رصد آلودگی‌های محیطی مانند آب و سبزیجات باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر جندقی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با تیم نظارت و ارزیابی وزارت بهداشت اظهار کرد: بحث مدیریت در حوزه بهداشت در استان کرمانشاه از همه جهت عالی و قابل تقدیر است و باید در سراسر کشور به عنوان الگو مطرح شود.

وی افزود: در بعد نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز بسیار قابل توجه بوده و بالاتر از استانداردهای کشوری است و نیروهای انسانی توانمند، جوان، با انگیزه و آموزش دیده در مراکز بهداشتی درمانی در حال ارائه خدمات مطلوب بهداشتی به مردم هستند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تجهیزات و امکانات به صورت کامل و در سراسر استان کرمانشاه به صورت عادلانه توزیع شده و تمام ساختمان‌های مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت نوسازی و بهسازی شده است.

جندقی بیان کرد: همچنین همکاری‌های بین بخشی بسیار خوب است و البته باید در راستای پیشگیری از بیماری‌ها از جمله سالک علاوه بر انجام اقداماتی از جمله بیماریابی، آموزش به مردم، پایش برنامه‌ها و درمان بیماران در حوزه بهداشت، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و سایر بخش‌های مرتبط نیز همکاری مؤثری داشته باشند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از عوارض بیماری زا ناشی از آلودگی آب و سبزیجات، توجه به فاضلاب شهری و تذکرات و اخطارهای لازم برای جلوگیری از آلودگی منابع اصلی آب و آلوده شدن سبزیجات در اثر آبیاری با آب آلوده بسیار ضروری است و باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5662248

منبع: mehrnews-5662248

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید