دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمن با تحریم ها قصد دست درازی به سفره مردم را دارد

دشمن با تحریم ها قصد دست درازی به سفره مردم را دارد

کد خبر: 4982

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دشمن با استفاده از تحریم و فشارهای اقتصادی قصد دست درازی به سفره مردم را دارد که در این زمینه نیز مثل تمامی عرصه‌های دیگر ناکام مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد حسینی در رزمایش یلدای فاطمی عنوان کرد: دوستان بسیجی در سطح پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های مقاومت فعالیت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف نسبت به تمهیداتی که دشمن از قبل آماده کرده بود انجام داده‌اند.

وی افزود: دشمن با استفاده از تحریم و فشارهای اقتصادی قصد دست درازی به سفره مردم را دارد که با حضور سپاه و بسیج در این زمینه نیز مثل تمامی عرصه‌های دیگر ناکام مانده‌اند.

حسینی در ادامه گفت: بیش از ۷۰۰۰ بسته از قبیل برنج، مرغ، روغن، گوشت، آجیل توسط بسیج سازندگی، بسیج فرهنگیان و حوزه‌ها آماده توزیع در بین نیازمندان شده است.

حمیدرضا حاج بابایی‌، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه اظهار کرد: شب یلدا سنت دیرینه ای است که بلند ترین شب سال است، مردم سراسر کشور در این شب دور هم جمع می‌شوند و این شب را جشن می‌گیرند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه است و در تمامی عرصه‌های کرونا، جنگ، زلزله، سیل، عمرانی، سازندگی در کنار مردم بوده است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات امام رضوان الله تعالی علیه سپاه اگر نبود کشور هم نبود، گفت: امسال از کارهای بزرگ سپاه پاسداران صادرات ۶ میلیارد دلاری بنزین در ۸ ماهه اول توسط قرارگاه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته است و می‌توان این را نیز افزود در هر عرصه‌ای پیشرفت هست نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن خود نمایی می‌کند.

وی ادامه داد: نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است کسی که تمامی زندگی خود را وقف در جهاد و پیشرفت انقلاب اسلامی کرده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه به همین دلیل است آمریکا و ابر قدرت‌ها از ایران واهمه و ترس دارند، افزود: امشب میلیون‌ها نفر در سراسر کشور به کمک سپاه پاسداران، بسیج، مدارس، خیرین در کنار خانواده‌های خود جمع می‌شوند و به خوشحالی می‌پردازند.

کد خبر 5662184

منبع: mehrnews-5662184

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید