پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » گسترش سامانه‌های الکترونیکی حوزه سلامت موجب ارتقا خدمات می‌شود

گسترش سامانه‌های الکترونیکی حوزه سلامت موجب ارتقا خدمات می‌شود

کد خبر: 4955

کرمانشاه- رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: گسترش سامانه‌های الکترونیکی حوزه سلامت موجب ارتقا خدمات می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیمه سلامت که در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد، اظهار کرد: بهره گیری از سامانه‌های الکترونیک در حوزه درمان و سلامت در تشخیص و درمان بیماری و بستری و تجویز دارو برای بیماران و در مجموع ارتقا کیفیت خدمات درمانی و در نتیجه کاهش هزینه‌های پزشکی مردم کمک شایانی می‌کند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک این دانشگاه با بیمه سلامت، افزود: این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی به بیماران و کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی برای مردم استان کرمانشاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تفاهم نامه مابین این دانشگاه با بیمه سلامت استان در راستای دستیابی به اهداف مدنظر کارشناسی شده است، خاطرنشان کرد: هدف این تفاهم‌نامه خدمت‌رسانی با کیفیت و مطلوب و با کمترین هزینه از جیب بیماران است که قطعاً در ارتقا سلامت مردم این استان نقش مؤثری دارد.

محمدی به ملحق شدن سازمان بیمه سلامت به بدنه وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: طی این مدت خدمات این سازمان به بیمه شدگان و حتی پرداختی‌های آن به مراکز طرف قرارداد بهبود یافته است.

به گفته وی سازمان بیمه سلامت طرح‌های مهمی از جمله درمان رایگان بیماران خاص و صعب العلاج، دارویار و نسخه نویسی الکترونیکی را در راستای خدمات دهی به بیمه شدگانش خصوصاً در کاهش هزینه‌های پرداختی بیماران اجرایی کرده است.

محمدی با تأکید بر اینکه کاهش هزینه درمان بیماران از مهمترین اهداف مشترک دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح درمان رایگان بیماران خاص و صعب العلاج در شرایط اقتصادی فعلی کمک بسیار بزرگی به این بیماران است.

کد خبر 5661887

منبع: mehrnews-5661887

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید