جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تخصیص ٧ درصدی اعتبارات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز

تخصیص ٧ درصدی اعتبارات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز

کد خبر: 4950

شیراز- رئیس سازمان فرهنگی، هنری اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: تنها ٧ درصد از بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مشفقیان پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی یک سال گذشته برنامه ریزی های ویژه ای در راستای ایجاد تحول در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شیراز طراحی و تدوین شد.

وی ادامه داد: به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش ضریب همه گیری این بیماری شاهد هستیم که ٢٧ فرهنگسرای سطح شهر در شیراز بار دیگر فعال شد و بیش از ٢٣ هزار نفر از خدمات فرهنگ سراها استفاده کردند.

به گفته او نخستین پارک ویژه بانوان با عنوان مهر بانو در شیراز طراحی و اجرایی شده و به زودی قابل بهره برداری است این در حالی است که فرهنگ سرای معلولین نیز از دیگر خدماتی است که به صورت تخصصی به اقشار مردمی ارائه شد.

مشفقیان تاکید کرد: دیوارنگاره عظیم ٣٠٠ متری نیز در شیراز به زودی رونمایی خواهد شد البته رویداد محشر و سریال احمد ابن موسی (ع) نیز از دیگر طرح‌هایی است که در شیراز در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول از انعقاد تفاهم نامه و قرار داد در راستای ایجاد شهربازی در شیراز خبر داد البته او از خصوص طرح مسجد محوری نیز تاکید کرده که قرار است این طرح با زمان اجرایی ۵ ساله زمینه توسعه فعالیت‌های اجتماعی مبتنی بر محوریت مساجد است توسعه یابد.

مشفقیان در خصوص کارت منزلت نیز تاکید کرد: بیش از هفت هزار نفر در این حوزه ثبت نام کرده‌اند که تاکنون بیش از شش هزار و ۵٠٠ کارت صادر شده که در پنج حوزه اجتماعی و حمل نقل عمومی رایگان از خدماتی است که توسط این کارت برای افراد ارائه می‌شود.

او همچنین بیان کرد: تفاهم نامه ایجاد ١۴ زمین چمن مصنوعی نیز با آموزش و پرورش استان امضا شده و کمک شایان توجه‌ای به سرانه فضای ورزشی شیراز داشته است.

وی ادامه داد: بودجه این سازمان ۶۵٠ میلیارد تومان بوده و تمامی این بودجه‌ها در حوزه‌های مختلف فعالیت این سازمان هزینه شده و تاکنون تنها ۴۵ میلیارد تومان تخصیص منابع صورت گرفته است.

کد خبر 5661816

منبع: mehrnews-5661816

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید