دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » طرح محله اسلامی در سرعین اجرایی می‌شود

طرح محله اسلامی در سرعین اجرایی می‌شود

کد خبر: 4943

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای اولین بار طرح محله اسلامی با همکاری و مشارکت بسیج در شهرستان گردشگری سرعین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در جمع بسیجیان شهرستان سرعین اظهار کرد: در قالب طرح محله اسلامی با محوریت پایگاه‌های بسیج و مساجد سعی بر این است تا بستر و زمینه تربیت شایسته نوجوانان و جوانان در محلات مختلف مورد توجه و رصد دقیق قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در نشستی که با فرماندهان و اعضای پایگاه‌های بسیج و شجره طیبه داشتیم، سعی بر این است تا ابعاد تربیتی و فرهنگی در محلات مختلف مورد دقت قرار گیرد تا زمینه و بستر مستحکمی را در ارزش‌گذاری این حوزه به عینه شاهد باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: این طرح در گام نخست در هفت محله شهرستان سرعین اجرایی می‌شود تا به تدریج در سایر مناطق استان اردبیل نیز با محوریت هیئت امنای مساجد، پایگاه‌های بسیج و روحانیون مساجد، گستردگی اجرای این طرح را شاهد باشیم.

محمدی اصل محوریت اجرای طرح محله اسلامی را ایجاد تحول و تغییر اساسی در شیوه‌ها و روش‌های تربیتی اجتماع‌محور با نگاه معنوی و ارزشی توصیف کرد و افزود: دشمن امروز بیشترین هجمه را در مسیر تغییر ذائقه جوانان و نوجوانان به کار گرفته تا با استفاده از ابزار فضای مجازی و رسانه‌ها، اندیشه و تفکر جوانان ما را منحرف کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای خنثی کردن این توطئه‌ها باید به راهکارهای درست و منطقی روی بیاوریم تا یک حرکت بنیادین و تحولی با همراهی خانواده‌ها در این بخش شکل بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: حوادث اخیر نشان داد که نه تنها در ابعاد تربیتی و روشنگری نسل آینده غفلت کردیم بلکه دشمن جلوتر از ما توانسته القائات و تفکرات خود را به نسل‌های آینده انتقال دهد در حالی که ما به رغم داشتن تعدد ظرفیت‌های محله‌ای و اجتماع‌محور، از این مسیر و مدار تربیتی غفلت کردیم.

کد خبر 5661894

منبع: mehrnews-5661894

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید