دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بسته‌های یلدایی بین خانواده‌های کم برخوردار چهارباغ توزیع شد

بسته‌های یلدایی بین خانواده‌های کم برخوردار چهارباغ توزیع شد

کد خبر: 4939

چهارباغ-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ از ۸۵۰ بسته شب یلدایی فاطمی به ارزش یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حسین حسنیان در گفت وگو با خبرنگار مهر از ۸۵۰ بسته شب یلدایی فاطمی به ارزش یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان خبردادو اظهار کرد؛ هر کدام از این بسته‌های یلدایی شامل میوه، شیرینی، آجیل و پک های معیشتی است.

وی اظهار داشت: بسته‌های ویژه یلدا با هدف تکریم خانواده‌های کم برخوردار منطقه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج با حفظ شأن و کرامت انسانی بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت ایام فاطمیه به نام یلدای فاطمی مزین شده است، افزود: سعی شده امسال نیز مانند سال‌های گذشته تا قبل از شب یلدا با تقسیم این مهربانی‌ها و سبدهای هدیه یلدایی، محفل خانواده‌های نیازمند را در این شب‌های سرد، گرما بخش باشند.

وی تاکید کرد: در راستای استمرار نهضت مواسات و همدلی و خدمت مومنانه قرارگاه خدمات رسانی بسیج ناحیه مقاومت شهرستان چهارباغ سعی کرده کمک و یاری رسانی به خانواده‌های کم بضاعت و کم‌برخوردار را از اولویت‌های برنامه خود قرار دهد.

کد خبر 5661915

منبع: mehrnews-5661915

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید