یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین کلیدی و تأثیرگذار است

نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین کلیدی و تأثیرگذار است

کد خبر: 4938

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بر نقش تأثیرگذار رسانه در تقویت و توسعه جهاد تبیین میان مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری عصر چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با حضور اعضای شورا با بررسی دو موضوع "بند (چ) ماده (۳۷) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور" و "نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین" در معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: جان فدا؛ به عنوان شعار سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزیده شده است.

وی افزود: سردار سلیمانی نماد خدمت به مردم و مبارزه با ظلم و نماد ظلم ستیزی در جهان است.

ولی پوری اضافه کرد: در این راستا اعضای شورای اطلاع رسانی باید برنامه‌هایی را برای گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی طراحی و اجرا نموده و رسانه‌ها در این خصوص به صورت ویژه اطلاع رسانی نمایند.

وی بر ضرورت تبیین و انتشار اخبار مربوط به خدمات دولت در بین مردم تأکید کرد.

ولی پوری گفت: رویکرد شورای اطلاع رسانی بیان دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف است و استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها در راستای مسؤلیت اجتماعی آنان بر مبنای گفتمان امید است.

وی ابراز داشت: شفاف سازی و اقناع سازی افکار عمومی در موضوعات مرتبط با امید آفرینی مورد توجه جدی شورای اطلاع رسانی خواهد بود.

معاون استاندار تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته نشست آتی در جهت ایجاد هماهنگی، هم افزایی و وحدت رویه در حوزه اطلاع رسانی متشکل از اعضای شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و فضای مجازی با رویکرد جدید برگزار می‌گردد

وی گفت: فرصت سازی از حوزه رسانه برای بیان دستاوردهای دولت در استان با تعامل گسترده با رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت آنان برای توجه افکار عمومی در حوزه‌های مختلف نیز مد نظر خواهد بود.

در ادامه نشست در خصوص برگزاری پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۱ با حضور مشاور وزیر و ریئس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور به ریاست نماینده عالی دولت در استان با رویکرد جدید آئین نامه ابلاغی شورای اطلاع رسانی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست گزارش دستگاه‌هایی که حسب آئین نامه بند (چ) ماده (۳۷) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشوربا صدا و سیما قرارداد بسته اند، همچنین دستگاه‌هایی که در این خصوص اقدامی انجام نداده بودند ارائه شد.

همچنین برای برگزاری مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) و همچنین ۱۳ دی (سومین سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هر یک از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو و اعضای حاضر نقطه نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 5661907

منبع: mehrnews-5661907

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید