چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سربازان زینت کشور و مایه عزت و افتخار برای انقلاب هستند

سربازان زینت کشور و مایه عزت و افتخار برای انقلاب هستند

کد خبر: 4937

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سربازان زینت کشور و مایه عزت و افتخار برای انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه با حضور فرماندهان و مسئولان و جمعی از سربازان نیروهای مسلح استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شأن و جایگاه سرباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار رفیع و همه اقشار و گروه‌ها به نیکی و با احترام از آنها یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: نقش سربازان در تأمین امنیت جامعه بسیار بی بدیل و غیرقابل کتمان است، آنها همانند دیگر نیروهای مسلح از جان و دل برای حفظ استقلال کشور و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده و در طول سال‌های طولانی هرگز اجازه عرض اندام به دشمنان را نداده‌اند.

جاویدان در خصوص مقام و منزلت سرباز و جایگاه آنها در کشورمان، گفت: امروز سربازان زینت کشور عزیزمان ایران هستند و روز به روز شخصیت و هویت آنها در نظام جمهوری اسلامی بهتر و بیشتر معنای واقعی اش را پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تقدیم بالغ بر ۶۰ هزار سرباز شهید و حدود ۱۷۰ هزار جانباز به خوبی بیانگر رشادت، جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی سربازانی است که همواره در خط مقدم دفاع از تمامیت ارضی کشور و مقابله با دشمنان قرار داشته‌اند.

وی با بیان اینکه دوران خدمت مقدس سربازی، دانشگاهی است که فارق التحصیلانش اعتماد به نفس، خود اتکایی و چگونه زیستن و در عین حال ایستادگی برابر مشکلات و سختی‌ها را فرا می‌گیرند، بیان کرد: امروز با برنامه ریزی های مستمری که انجام شده، محیط سربازی سرشار از روح معنویت است و خوشبختانه سربازان ما همه ولایتمدار و انقلابی آماده جانفشانی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب هستند.

جاویدان ادامه داد: امروز در پاسگاه‌ها و یگان‌های انتظامی و نظامی برنامه‌های علمی، بصیرتی، دینی و دوره‌های مهارت آموزی به صورت مستمر برای سربازان اجرا می‌شود که در آینده می‌تواند اثرات مثبت زیادی برای آنها به همراه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور و نقش آفرینی سربازان در اکثر مأموریت‌های پلیس، گفت: بی شک سربازان وظیفه در کنار کارکنان پایور انتظامی نقش مؤثر و بسزایی در امنیت آفرینی دارند که همین مسئله باعث محبوبیت آنها نزد مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه دوران خدمت سربازی مشکلات خاص خود را هم دارد، یادآوری کرد: این دوران به آنها کمک می‌کند تا بتوانند در آینده راحت تر با مشکلات زندگی کنار آمده و فرد مسئولیت پذیری برای ایفای نقش در زمینه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی بار بیایند.

جاویدان در پایان ایران اسلامی را بیرق دار مبارزه با ظلم و ستم در جهان معرفی کرد و گفت: تا زمانی که جوانان غیرتمندی مانند سربازان وظیفه با نگاهی اعتقادی و عزمی راسخ پشت سر ولایت حرکت می‌کنند دشمنان این مرزوبوم نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد کنند.

در پایان این مراسم علاوه بر اینکه با اهدای لوح و هدیه از تعدادی سربازان نمونه تجلیل شد و سه روز مرخصی تشویقی هم از سوی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به همه سربازان وظیفه انتظامی استان کرمانشاه اهدا شد.

کد خبر 5661900

منبع: mehrnews-5661900

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید