دوشنبه، 26 شهریور 1403
رخدادشهر » استان‌ها » طرح زمستانه راهور غرب تهران برگزار شد

طرح زمستانه راهور غرب تهران برگزار شد

کد خبر: 4936

شهریار- مانور طرح زمستانه پلیس راهور با همکاری شهرداری و نهادهای دخیل در غرب استان تهران برگزار شد.

‌به گزارش خبرنگار مهر، مانور طرح زمستانه پلیس راهور با همکاری شهرداری و نهادهای دخیل ظهر چهارشنبه در غرب استان تهران برگزار شد.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز طرح زمستانه راهور غرب استان تهران اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح استقبال از زمستان و افزایش ایمنی در معابر جهت تردد وسایل نقلیه در هنگام بارش باران و برف و همچنین آرامش و آسایش شهروندان است.

وی اظهار داشت: انسجام و یکپارچگی دستگاه‌های همسو برای ارتقا ایمنی سفرها و ارائه هر چه بیشتر خدمات برای آسایش و آرامش رانندگان و مسافران است و باید با اجرای تمرین این مانور، آمادگی و هماهنگی لازم را داشته باشیم که بارندگی اخلالی در تردد جاده و خیابان ایجاد نکند.

سرهنگ قباد قیطاسی با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های ذیربط گفت: اگر هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط وجود نداشته باشد، با مشکلات مختلفی روبرو خواهیم شد و این مانور با این هدف برگزار شد. چرا که تجربه نشان داده که هماهنگی و افزایش آمادگی‌ها باعث می‌شود تردد در جاده‌ها و کمک رسانی به شهروندان به سهولت انجام شود.

وی در خصوص اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم پیرامون ملزومات سفر گفت: باید اطلاع رسانی لازم به طور مرتب انجام شود تا شهروندانی که قصد سفر دارند حتماً از سلامت فنی خودرو خصوصاً از سالم بودن برف پاکن ها وسایل گرمایشی خودرو و همراه داشتن زنجیر چرخ و… اطمینان حاصل نمایند و سپس اقدام به سفر کنند.

کد خبر 5661895

منبع: mehrnews-5661895

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید