یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اردوی راهیان نور در سیستان برگزار می شود

اردوی راهیان نور در سیستان برگزار می شود

کد خبر: 4884

زاهدان- فرماندار زهک گفت: به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم میرحسینی، اردوی راهیان نور از گلزار شهدای جزینک این شهرستان تا یادمان شهدای تاسوکی برگزار می‌شود.

حسن دهمرده در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: امسال علاوه بر برگزاری مراسم محوری گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در این شهرستان، مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته با همکاری ستاد برگزاری یادواره، اردوهای راهیان نور نیز از گلزار شهدای جزینک به مقصد یادمان شهدای تاسوکی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی و غیره از جمله دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در زهک انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از دوم دیماه در زهک اجرایی خواهند شد، تاکید کرد: شهدا الگویی بسیار خوب برای زندگی هر فرد هستند و بهتر است که هر کس، با مطالعه و بررسی زندگی یک شهید، از او در زندگی خود الگو بگیرد و یکی از این شهدا، شهید حاج قاسم میر حسینی است.

وی در پایان از مردم منطقه سیستان درخواست کرد تا در برنامه‌هایی که به این مناسبت در زهک برگزار می‌شود، شرکت کنند.

شایان ذکر است، شهید قاسم میرحسینی در دوم دیماه سال ۱۳۶۵ در خاک مقدس شلمچه و در عملیات کربلای ۵ پس از ساماندهی نیروها در حین عملیات بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به ناحیه پیشانی سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 5661341

منبع: mehrnews-5661341

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید