یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در محور سرچم کشف و ضبط شد

۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در محور سرچم کشف و ضبط شد

کد خبر: 4863

اردبیل- فرمانده مرزبانی استان ادبیل از کشف و ضبط بیش از ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک مرزبانان و نیروی انتظامی اردبیل در محور اردبیل - سرچم خبر داد.

سردار شاهین اسمعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای تشدید طرح مبارزه با سودا گران مرگ و قاچاچیان مواد مخدر بیش از ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک مرزبانان و نیروی انتظامی اردبیل در محور اردبیل - سرچم کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد، افزود: با تشدید بازرسی‌ها و اقدامات نظارتی تلاش و جدیت بر این است تا از فعالیت‌های سوداگران مرگ در سطح شهرستان جلوگیری کرده و عرصه را بر این افراد تنگ‌تر کنیم.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا با برنامه‌ریزی و دوراندیشی به کاهش آسیب‌های مربوط به اعتیاد و گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه کمک کنیم.

سردار اسمعیلی توجه به مناطق محروم و مرزی را در این بخش یادآور شد و تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با حربه اعتیاد تلاش می‌کنند تا به حیثیت جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کنند که در این زمینه با انتشار اخبار و دامن زدن به برخی شایعات سعی دارند تا در مناطق مرزی مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد کنند.

کد خبر 5661157

منبع: mehrnews-5661157

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید