دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » رویای براندازی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نظام هرگز محقق نمی‌شود

رویای براندازی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نظام هرگز محقق نمی‌شود

کد خبر: 4852

کرمانشاه- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: رویای براندازی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نظام هرگز محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در مراسمی که با حضور فرمانده و مدیران انتظامی استان در مجتمع پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی این بار مصمم‌تر از قبل و طبق یک برنامه ریزی از پیش طراحی شده به میدان آمدند تا به خیال خام خود بتوانند استارت براندازی نظام و انقلاب را بزنند.

وی ادامه داد: آنها با بهانه قرار دادن مرگ یک خانم جوان زمینه ناآرامی و اغتشاش را در کشور فراهم و با تحریک و تهییج جوانان قصد داشتند مسیر را به سمت و سوی مورد علاقه خود که سال‌ها است آرزویش را دارند بکشند و شرایط را برای تغییر نظام فراهم کنند.

حسینی تصریح کرد: در این میان خوب عمل نکردن خانواده آن دختر جوان پس از مشخص شدن حقایق و وطن فروشی برخی سلبریتی ها باعث شدن ناآرامی‌ها در برخی شهرهای کشور به طول بینجامد و خسارت‌های زیادی به کشور وارد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: با تمام هزینه‌هایی که استکبار برای رو در رو قرار دادن مردم و مسئولان و ایجاد تفرقه و دودستگی میان اقشار مختلف انجام داد اما به فضل الهی این حربه نیز با شکست روبرو شد و سرشکسته و دست خالی میدان را ترک کردند.

وی گفت: تا زمانی که روحیه فداکاری در میان مسئولان و نیروهای مسلح و این بصیرت و آگاهی در وجود مردم ولایتمدار است دشمنان این مرز و بوم هرگز نخواهند توانست خدشه‌ای بر چهره زیبای انقلاب اسلامی وارد کنند.

حسینی گفت: به درستی که ملت ما ملت امام حسین (ع) و ملت شهادت است و جوانان غیرتمند این سرزمین ثابت کردند هر زمان که دشمن نیت سویی در سر داشته باشد با همه توان مقابل آن می‌ایستند.

کد خبر 5660902

منبع: mehrnews-5660902

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید