چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کمیته نظارت بر پروژه‌های عمرانی کرمانشاه فعال خواهد شد

کمیته نظارت بر پروژه‌های عمرانی کرمانشاه فعال خواهد شد

کد خبر: 4849

کرمانشاه- سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: کمیته نظارت بر پروژه‌های عمرانی استان کرمانشاه فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طهماسب نجفی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه کمیسیون ماده پنج استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو این کمیسیون برگزار شد، اظهار کرد: این کمیسیون باید تصمیماتی راهبردی که تأمین کننده منافع عموم مردم باشد، اتخاذ و با هر گونه بی قانونی برخورد کند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری مصوبات این کمیسیون در جامعه، افزود: این کمیسیون با اجرای مصوبات بر اساس ضوابط قانونی می‌تواند گام بلندی برای حرکت شهرها به سمت عمران و توسعه بردارد و ما این نوع برنامه را در دستور کاری خود قرار خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه به طرح مهم نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: این طرح مصوباتی که دارد تمام دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند و هر دستگاه باید مسئولیت خود را در این زمینه دنبال و پیگیری کند.

نجفی از فعال شدن کمیته پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و حل مشکلات اجرای این پروژه‌ها، کمیته نظارت و بررسی پروژه‌های عمرانی بزودی فعال خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این کمیته تمام پروژه‌های عمرانی رصد و میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها به صورت دقیق مشخص خواهد شد از این رو دستگاه‌ها باید تلاش ویژه ای برای اجرای این پروژه‌ها داشته باشند.

کد خبر 5660889

منبع: mehrnews-5660889

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید