جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ورود شهرداری تبریز به حوزه مدیریت مصرف بهینه انرژی

ورود شهرداری تبریز به حوزه مدیریت مصرف بهینه انرژی

کد خبر: 4848

تبریز-شهردار تبریز با درخواست از شهروندان برای مدیریت مصرف انرژی در حوزه گاز و برق گفت: با توجه به پیک مصرف برق و گاز در فصل زمستان، شهروندان می‌توانند در مدیریت صحیح انرژی نقش ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار با بیان این مطلب افزود: شهرداری تبریز از تمام پتانسیل‌های خود در راستای آموزش‌های شهروندی در خصوص مدیریت انرژی و مصرف صحیح برق و گاز استفاده می‌کند تا شاهد عبور از پیک مصرف در فصل سرد سال باشیم چرا که برای گذر از پیک، نیازمند همراهی شهروندان فهیم هستیم.

وی تصریح کرد: از ظرفیت‌های تمامی مراکز فرهنگی و اجتماعی شهرداری از جمله فرهنگسراها و خانه‌های سلامت که روزانه شاهد حضور گسترده شهروندان می‌باشند، استفاده خواهیم کرد و این مراکز آماده برگزاری کلاس‌های آموزش شهروندی در خصوص آشنایی با راهکارهای کاهش و مدیریت مصرف انرژی با حضور کارشناسان شرکت گاز و توزیع برق است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه علاوه بر آموزش در مراکز، برخی از بیلبوردها، پیشانی پل‌ها و تلویزیون‌های شهری در سطح مناطق دهگانه به محتوا و بنرهای اطلاع‌رسانی در این خصوص اختصاص داده شده است، افزود: برنامه‌های شهرداری تبریز در استودیو شهر به صورت روزانه و برنامه تلویزیونی تبریزیم در روزهای پخش نیز، با حضور کارشناسان و مدیران این حوزه به آموزش‌های لازم تا پایان فصل سال خواهد پرداخت.

هوشیار همچنین با اشاره به فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در حوزه فضای مجازی با طراحی طرح‌های گرافیکی و موشن‌گرافی با محتوای مدیریت مصرف انرژی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان شاهد عدم قطعی گاز و برق تا پایان زمستان امسال باشیم. چنانچه این امر طی تابستان گذشته با همکاری این عزیزان محقق شد.

کد خبر 5660637

منبع: mehrnews-5660637

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید