شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » میراث فرهنگی و گردشگری » ارائه خدمات گردشگری به معلمان تسهیل می‌شود

ارائه خدمات گردشگری به معلمان تسهیل می‌شود

کد خبر: 4840

این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر مراسم امضا تفاهم‌نامه ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به فرهنگیان کل کشور با حضور مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه که توسط سید ریاض‌الدین طباطبایی و صادق ستاری فرد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید، ارائه خدماتی مانند تهیه بلیط هواپیما و قطار برای مسافرت‌های فرهنگیان، برگزاری تورهای زیارتی و تفریحی و آموزشی، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و همچنین سفرهای زیارتی عتبات عالیات پیش‌بینی‌شده است.

در این مراسم بر این موضوع تاکید شد که شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان است که مأموریت این هلدینگ و شرکت‌های تابعه، برنامه‌ریزی هدفمند و سیستماتیک با نگاه بر نیازمندی‌های فرهنگیان معزز نسبت به منظور ارائه خدمات متنوع و متناوب است.

وی افزود: این شرکت تفاهم‌نامه‌ای را با بانک قرض‌الحسنه رسالت منعقد کرده که بر اساس آن به هر فرهنگی و اعضا خانواده آن‌ها برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات ۹ میلیون تومان وام بدون بهره تا سقف ۳۶ میلیون تومان با ارائه فیش حقوقی، کسر از حقوق و یک فقره سفته یا چک به بانک رسالت تعلق می‌گیرد.

کد خبر 5660822

منبع: mehrnews-5660822

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید