شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۰۰میلیون تومان اعتبار به روستای نمادمال بسطام اختصاص یافت

۱۰۰میلیون تومان اعتبار به روستای نمادمال بسطام اختصاص یافت

کد خبر: 4832

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه روستای نمدمال منطقه بسطام در گیر و دار مشکلات عمرانی است، گفت: ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این منطقه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی ظهر سه شنبه در حاشیه کاروان خدمت دولتی با حضور استاندار سمنان در مسجد روستای کلامو از توابع بخش بسطام، با بیان اینکه مردم این منطقه دچار مشکلاتی از جمله مسائل عمرانی و راه هستند، تاکید کرد: ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه راه و عمران، بهسازی معابر، سالن ورزشی و… از جمله مشکلات روستاهای نمد مال و کلامو است، تاکید کرد: از مسئولان دولتی می‌خواهیم به خصوص در حوزه بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان، بانک‌ها و… نگاه ویژه‌ای به مردم روستاهای این منطقه داشته باشند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: چهل و هشتمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره در استان نشان می‌دهد که دولت و مجموعه استانداری بنای کار خود را بر حل مشکلات به صورت میدانی قرار داده و این سبب امید افزایی در بین مردم شده است.

خانی با بیان اینکه منطقه میغان، قلعه آقا عبدالله، نمد مال و کلامو منطقه شهید پرور و با ظرفیتی است که امثال آیت الله العظمی شاهرودی در آن رشد پیدا کرده‌اند، تاکید کرد: مشکلات روستای نمدمال با گزارشات ارائه شده توسط مدیران مرتبط قابل حل خواهد بود و ما از مسئولان می‌خواهیم توجه بیشتری به این منطقه داشته باشند.

وی به بیان مشکلات توسط مردم روستاهای منطقه نیز اشاره کرد و گفت: اعتباری را برای پیگیری و کمک به رفع مسائل و مشکلات مطرح شده در روستاهای کلامو و قلعه آقا عبدالله در نظر خواهیم گرفت.

کد خبر 5660457

منبع: mehrnews-5660457

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید