یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۶۵ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

۶۵ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

کد خبر: 4829

شاهرود- استاندار سمنان گفت: با تلاش های صورت گرفته ۶۵ واحد تولیدی استان که ۱۰۰ درصد راکد شده بودند به چرخه تولید و اشتغال زایی بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر سه شنبه در جمع مردم نمد مال و کلامو از توابع بسطام شاهرود در محل مسجد جامع روستای نمد مال با بیان اینکه حمایت از تولید اولویت دولت سیزدهم است، تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۶۵ واحد تولیدی که ۱۰۰ درصد راکد شده بودند به چرخه تولید و اشتغال‌زایی بازگشتند.

وی با بیان اینکه برخی از این واحدها دچار مشکلات مدیریتی و همچنین سرمایه گذاری بودند که بعضاً برای آنها سرمایه گذار جدید پیدا شد، تاکید کرد: برخی واحدها نیز توانستند با دریافت تسهیلات به چرخه تولید بازگردند و مشکلات شأن حل شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه از محل سفر رئیس جمهور به استان ۹ هزار فقط تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم پرداخت شده است، تاکید کرد: سه هزار فقره دیگر تسهیلات در ۱۵ میلیون تومانی در دست پرداخت است.

هاشمی با بیان اینکه مشکلات مردم روستاهای کلامو و نمد مال و اطراف را استماع و دستورات لازم به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی داده شده است، افزود: موارد و مباحث مطرح شده در حوزه روستا از جمله موارد ورزشی، ایجاد اشتغال، بنیاد مسکن، آسفالت روستایی و قیر و سایر موارد پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات اقتصادی و عمرانی از محل سفر حجت الاسلام رئیسی به استان سمنان اختصاص یافت، تاکید کرد: بخش اعظمی از طرح‌های نیمه کاره توسط این اعتبارات تکمیل شدند.

کد خبر 5660450

منبع: mehrnews-5660450

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید