دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نباید به مسائل فرهنگی به دید تشریفاتی نگاه کرد

نباید به مسائل فرهنگی به دید تشریفاتی نگاه کرد

کد خبر: 4820

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: نباید به مسائل فرهنگی به دید تشریفاتی نگاه کنیم چرا که ۹۰ درصد آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها ریشه در مسائل فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی بهترین مکان برای ترویج و اشاعه فرهنگ علوی و فاطمی و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای فرهنگ جامعه در گرو تلاش آحاد مردم است، خاطرنشان کرد: هیچکس نباید خود را در این راستا خالی از مسئولیت بداند چرا که همگی در ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از آسیب وظیفه‌ای مهم داریم.

فرماندار بیله‌سوار نقش امر به معروف و نهی از منکر در خنثی کردن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و بیان کرد: همه ما باید این دو فریضه مهم را در مجموعه‌های تحت مدیریت خود اجرایی کنیم که نخستین گام در این راستا تکریم ارباب رجوع است.

اصغری بیان کرد: تمام رفتار و عملکرد مسئولان در دستگاه‌های اجرایی زیر ذره‌بین و در مقابل افکار عمومی قرار دارد و ضروری است افراد حاضر در ادارات به رعایت امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی از آمادگی برای استقبال از شهید گمنام در ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد و گفت: ششم دی ماه روستای گون پاپاق بخش مرکزی میزبان شهید گمنام خواهد بود و برنامه‌ای به همین منظور با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

اصغری از برگزاری جشنواره نشان ارادت در راستای ترویج فرهنگ عتبات عالیات و حمایت از بازسازی حرمین در عراق و سوریه در روز ولادت حضرت علی (ع) مصادف با ۱۵ بهمن ماه در شهرستان بیله سوار به همت ستاد عتبات عالیات خبر داد و گفت: این جشنواره از شبکه‌های ملی به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: نباید به مسائل فرهنگی به دید تشریفاتی نگاه کنیم چرا که آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها ریشه در مسائل فرهنگی دارد.

کد خبر 5660413

منبع: mehrnews-5660413

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید