دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۴۱۸۳ نفر در هرسین در طرح ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کردند

۴۱۸۳ نفر در هرسین در طرح ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کردند

کد خبر: 4780

کرمانشاه- فرماندار هرسین با اشاره به ضرورت تسریع در ساخت مسکن ملی مسکن در این شهرستان، گفت: چهار هزار و ۱۸۳ نفر در هرسین در طرح ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدبرزو موسوی چشمه‌کبودی در جلسه شورای مسکن که بعد از ظهر دوشنبه با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از اعضای جلسه درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به انجام مطالعات اولیه و تهیه طرح سایت پلان نهایی و سایر نقشه‌های مورد نیاز اقدام کنند.

وی افزود: روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان هرسین و سایر امورات مربوط به فرایند اداری این پروژه توسط مسئولین مربوطه باید تسریع شود و چهار هزار و ۱۸۳ نفر در طرح ملی نهضت مسکن در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: بر اساس کارشناسی‌های انجام شده و با توجه به وضعیت اقلیمی، توپوگرافی و فرهنگی شهرستان هرسین طرح اولیه سایت به شکل قطعات ۱۵۰ الی ۲۰۰ متری و تراکم ۲ طبقه پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: در بحث امتیازبندی و تعیین اولویت در طرح یاد شده مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ملاک عمل قرار می‌گیرد.

کد خبر 5659886

منبع: mehrnews-5659886

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید