دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ناوگان راهداری تربت‌حیدریه فرسوده است

ناوگان راهداری تربت‌حیدریه فرسوده است

کد خبر: 4765

تربت‌حیدریه- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: اکنون ناوگان راهداری شهرستان تربت حیدریه فرسوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کرباسی ظهر دوشنبه در مراسم آغاز طرح ترافیک زمستانی در شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: اکنون با ۲۲ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین کار امدادرسانی، نگهداری و حمل و نقل جاده‌ای در فصل زمستان را انجام می‌دهیم که بسیار فرسوده هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه افزود: علاوه بر این، حداقل ۱۰ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین، برف روب و نمک پاش نیاز داریم.

وی گفت: اهمیت این کمبودها زمانی بیشتر مشخص می‌شود که مسؤولان بالادستی به موقعیت جاده‌ای تربت‌حیدریه و قرار گرفتن آن در مسیر تردد زائران و مسافران به سمت مشهد، بیشتر واقف شوند.

کرباسی تصریح کرد: اکنون ۳۵ نفر از همکاران ما در سه محور ثابت جاده‌ای شامل راهدارخانه رباط سنگ در محور گردنه سبز، راهدارخانه محور گرماب و راهدارخانه محور گناباد در تأسیسات بوری‌آباد و همچنین راهدارخانه مرکزی در محل اداره در حال خدمت رسانی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه در ادامه میزان برخورداری راه آسفالته در تربت‌حیدریه را، ۹۸ درصد عنوان و اظهار کرد: این شاخص از میانگین استان خراسان رضوی که ۹۴.۲ درصد است، بیشتر می‌باشد.

وی بیان کرد: از مجموع ۷۷۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی شهرستان تربت حیدریه، حدود ۵۰۰ کیلومتر به راه‌های روستایی اختصاص دارد.

کرباسی همچنین گفت: اکنون ۱۷ روستای حداقل بالای ۲۰ خانوار به میزان ۴۳ کیلومتر نیاز به آسفالت دارند.

کد خبر 5659867

منبع: mehrnews-5659867

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید