سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تبیین مسائل مرتبط با حماسه ۹دی ضرورتی انکار ناپذیر است

تبیین مسائل مرتبط با حماسه ۹دی ضرورتی انکار ناپذیر است

کد خبر: 4744

سمنان- معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه تبیین مسائل مرتبط با حماسه ۹دی ضرورتی انکار ناپذیر است، گفت: مردمی بودن و جوان محوری، از جمله موضوعات هفته بصیرت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده ظهر دوشنبه در نشست اعضای هماهنگی برنامه‌های سالروز حماسه مردمی ۹ دی در دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه برنامه‌های بصیرتی دانش آموزان و دانشجویان از جمله برنامه‌هایی است که به مناسب سالگرد ۹ دی باید در برنامه قرار گیرد، گفت: امروز تبیین برای نسل جوان ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه بستر سازی برای بصیرت افزایی دانشجویان و دانش آموزان از جمله مسائلی است که باید در برنامه‌های سالگرد ۹ دی به آن توجه داشت، گفت: ایجاد پیوست فضای مجازی برای برنامه‌های فرهنگی از جمله تأکیدات ما در آستانه ۹ دی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه در هفته بصیرت ضروری است که از همه ظرفیت‌های درون استان بهره گیری شود، افزود: ۹ دی نماد حرکت‌های مردمی با هدف دفاع از کیان انقلاب اسلامی و همچنین میراث بزرگ امام (ره) و شهدا محسوب می‌شود.

ریواده بیان کرد: یکی از حرکت‌های مردمی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور در حماسه ۹ دی است که امسال نیز برنامه‌های متنوعی در آستانه این روز باشکوه از سوی نهادهای مختلف فرهنگی استان تدارک دیده خواهد شد.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی استان سمنان و تجمیع آن در روز ۹ دی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 5659462

منبع: mehrnews-5659462

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید