سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » «تبیین» محور برنامه‌های حماسه ۹دی در استان سمنان باشد

«تبیین» محور برنامه‌های حماسه ۹دی در استان سمنان باشد

کد خبر: 4742

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت بستر سازی مناسب برای برگزاری مراسم باشکوه سالگرد ۹ دی در استان تاکید کرد و گفت: «تبیین» محور برنامه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر دوشنبه در نشست اعضای هماهنگی برنامه‌های سالروز حماسه مردمی ۹ دی در دفتر خود با بیان اینکه چهار دهه است که انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلفی روبرو می‌شود، تاکید کرد: حضور همیشگی مردم بصیر ایران اسلامی و به خصوص استان سمنان پایان بخش فتنه‌های دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه نگهداری انقلاب سخت از به وجود آوردن آن است چرا که بیگانگان با تمام تلاش خود در حال صدمه زدن به انقلاب هستند، افزود: باید با تبیین که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، تلاش کنیم تا توطئه‌های بیگانگان بی اثر بماند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بستر سازی مناسب برای برگزاری مراسم باشکوه سالگرد ۹ دی در استان ضرورت دارد، بیان کرد: «تبیین» محور برنامه‌های حماسه ۹ دی استان سمنان باشد و در این راه از همه ظرفیت‌ها به خصوص رسانه‌ها استفاده شود.

تولید برنامه‌های فاخر تبیینی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه جهاد تبیین محور برنامه‌های ۹ دی خواهد بود، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان فعالانه برنامه‌های بصیرتی و تبیینی خود را برای هفته بصیرت و نهم دی ارائه کنند.

حجت الاسلام عباس خرمیان با بیان اینکه استفاده از شیوه‌های به روز در فضاهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در کنار دیدارها و بازدیدها همچنین تهیه کلیپ‌ها در فضاهای نهم دی اهمیت دارد، بیان کرد: تولید محتوا با موضوعات شهادت شهید سلیمانی و فخری زاده و موضوعاتی که امروز جامعه با آن درگیر است، اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع برای نهم دی ماه تدارک دیده شده که تجمیع آن در روز یوم الله نهم دی خواهد بود، تاکید کرد: حضور پرشور مردم بصیر استان سمنان در وقایعی مانند نهم دی، باید به تصویر کشیده شود.

کد خبر 5659458

منبع: mehrnews-5659458

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید