شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و عکس در اهواز گشایش یافت

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و عکس در اهواز گشایش یافت

کد خبر: 4737

اهواز- همزمان با ورود کاروان هنری «روایت حبیب» در خوزستان، نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و عکس با موضوع سردار سلیمانی با حضور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه آئین گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس از سری برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در حاشیه این نمایشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس اظهار کرد: در آستانه سالگرد حاج قاسم سلیمانی، یک کار زیبا توسط حوزه هنری و مکتب حاج قاسم صورت گرفت تا یاد و خاطره این سردار شهید زنده نگهداشته شود.

سردار حسن شاهوار پور افزود: یکی از کارهای زیبا و فاخری که توسط کاروان هنری «روایت حبیب» برگزار شد، نمایشگاهی شامل مجموعه‌ای از آثار زیبای هنرمندان ما در سبک زندگی سردار سلیمانی و مجاهدت‌های این سردار بزرگوار است که در طول دوران مبارزه انجام دادند.

وی اضافه کرد: اثرات ارتباط این شهید با مردم به ویژه خدمتگزاری در سنگر مبارزه و جنگ و خدمات و مجاهدت‌های این شهید در دوران دفاع مقدس به خصوص در خوزستان که دوران طلایی این در مبارزه با متجاوزین بود، در این نمایشگاه در قالب بیش از ۱۰۰ اثر زیبا در این گالری به نمایش گذاشته شده است.

سردار شاهوار پور تصریح کرد: این‌ها می‌تواند روایتگر مردی باشد که همه زندگی خود را فدای مردم کرد؛ مردمی که تشنه دیدن این مرد بزرگ بودند و این را در تشییع پیکر سردار نشان دادند و علاقه‌مندند که خاطرات سردار در روایت‌های مختلف بازخوانی و گفته شود.

وی عنوان کرد: زندگی سردار سلیمانی سراسر الگو است؛ از جوانی که خود را شناخت تا زمانی که به شهادت رسیدند، همه می‌تواند برای مردم و جوانان این مرز و بوم و کسانی که دلشان برای این آب و خاک، مردم و دین می‌تپد و برای مقاوم‌سازی کشورمان در مقابل تهدیدات بیرونی بسیار مؤثر باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم پرچم کشور همچنان برافراشته بماند باید الگوی جوانان امروز ما زندگی سردار سلیمانی باشد، یادآور شد: هنرمندان و نویسندگان ما و همه کسانی که می‌توانند در راستای ترویج این فرهنگ کمک کنند باید پای کار بیایند.

کد خبر 5659436

منبع: mehrnews-5659436

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید