یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نظارت بر بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا تشدید می‌شود

نظارت بر بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا تشدید می‌شود

کد خبر: 4660

کرمانشاه- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: نظارت بر بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نظارت‌ها بر بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و مواد غذایی در آستانه شب یلدا افزایش خواهد یافت.

وی افزود: از دستگاه‌های اجرایی ذیربط در تنظیم بازار استان کرمانشاه خواسته‌ایم که نظارت‌ها و حضور خود را در بازار گسترش دهند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه باید برای آسایش مردم نهایت تلاش خود را به کار بگیریم، تصریح کرد: معیار دستگاه نظارتی استان برای تمام کالاها سامانه ۱۲۴ است و از مردم استان هم می‌خواهیم که در این زمینه با دستگاه‌های نظارتی برای اعلام هر گونه گرانفروشی همکاری داشته باشند.

محمدی همچنین بر ایجاد و توسعه وستا بازار در استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: توسعه این مکان‌ها علاوه بر اینکه در تنظیم بازار مؤثر است در توزیع بهتر کالاها نیز تأثیر گذار خواهد بود.

وی بر ایجاد و توسعه روستابازار در استان کرمانشاه تاکید و عنوان کرد: توسعه این مکان‌ها علاوه بر اینکه در تنظیم بازار مؤثر است در توزیع بهتر کالاها نیز تأثیر گذار خواهد بود.

کد خبر 5658806

منبع: mehrnews-5658806

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید