یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ظرفیت های استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری ارائه می شود

ظرفیت های استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری ارائه می شود

کد خبر: 4658

یاسوج_ معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت های استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران ظرفیت مناسبی بوده و نباید فرصت معرفی استان در این جشنواره را از دست داد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه تولیدات عشایری، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی، فرصت‌های عظیم سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری همه از مواردی است که قابلیت ارائه در نمایشگاه گردشگری و معرفی استان را دارد، عنوان داشت: جشنواره‌های ملی و بین‌المللی فرصت ارزشمندی برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد است‌

وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران آنطور که شایسته است در سطح ملی معرفی نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: طی مدت دو سال اخیر تلاش کردیم با جهش در بخش‌های راه، آب و مبلمان شهری تغییری در استان ایجاد کرده و زمینه معرفی هر چه بیشتر استان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره برفی دنا و نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تهران گفت: از هر فرصتی برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: امسال جشنواره ملی برفی بعد از اینکه مدتی به دلیل بیماری کرونا لغو شده بود برگزار می‌شود و دستگاه‌ها مکلف هستند برای بهتر برگزار شدن این جشنواره همکاری کنند.

حاجی‌زاده بیان کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی استان مهیای استقبال و اسکان شرکت کنندگان در جشنواره ملی برفی شوند و ظرفیت خود را معرفی کنند تا گردشگران و مسافرانی که به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند بدانند چنین ظرفیت‌هایی در استان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خواستار اطلاع‌رسانی مناسب برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره شد و افزود: ایجاد زیرساخت‌ها جهت برگزاری این جشنواره بر عهده راهداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

حاجی‌زاده با گلایه از کاهش پروازهای فرودگاه یاسوج، بیان کرد: کاهش پروازهای فرودگاه یاسوج را مردم از ما نمی‌پذیرند، لذا پیگیری شود در ایام برگزاری جشنواره برفی پروازهای روزانه فرودگاه یاسوج برقرار باشد.

کد خبر 5658790

منبع: mehrnews-5658790

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید