پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » کتاب «شهاب الدین» رونمایی می‌شود

کتاب «شهاب الدین» رونمایی می‌شود

کد خبر: 4649

کتاب «شهاب الدین» نوشته زهرا باقری فردا دوشنبه ۲۸ آذر در کتابخانه مرکزی پارک شهر رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین رونمایی از کتاب «شهاب الدین» نوشته زهرا باقری فردا دوشنبه ۲۸ آذر در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود. این کتاب یک زندگینامه داستانی یا داستانی براساس زندگی آیت‌الله سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی است. نویسنده تلاش کرده به لحظه‌های زندگی و موقعیت‌هایی که آیت‌الله مرعشی نجفی در آن قرار گرفته نزدیک شود. داستان از آخرین لحظه‌های زندگی ایشان آغاز و سپس بعد از فوت، روحشان نظاره‌گر، مرورگر و روایتگر لحظه‌به‌لحظه زندگی است.

نویسنده با یک عقبه پژوهشی مناسب توانسته یک کار مستند را در قالب زندگینامه به مخاطب عرضه کند. علاوه‌براین جاده زندگی آیت‌الله مرعشی نجفی سرشار از نکات اخلاقی و عرفانی است و مخاطب ناخودآگاه یک واحد درس اخلاق را هم در لابلای این کتاب می‌گذراند، که مهم‌ترین آن‌ها چندین مرتبه دیدار با امام زمان علیه‌السلام است. اینکه آیت‌الله مرعشی نجفی انسانی در عصر خودمان است و این ملاقات‌ها در همین چند سال قبل رخ داده، می‌تواند برای خواننده جالب و قابل تأمل باشد.

این مراسم با حضور مهدی رمضانی مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مرعشی نجفی فرزند ارشد فقیه برجسته؛ چهره‌های فرهنگی و مسئولین، نویسندگان، جمعی از کتابداران و اصحاب رسانه از ساعت ۱۰ صبح در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

کتاب «شهاب‌دین» در ۲۱۶ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. در مراسم رونمایی مورد اشاره، از پوستر پویش مطالعاتی این کتاب نیز رونمایی می‌شود.

کد خبر 5658747

منبع: mehrnews-5658747

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید