یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اعتبار تکمیل هنرستان‌های نیمه‌تمام لرستان تأمین شد

اعتبار تکمیل هنرستان‌های نیمه‌تمام لرستان تأمین شد

کد خبر: 4632

خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه اعتبار تکمیل هنرستان‌های نیمه‌تمام استان تأمین شد، از جمع‌آوری مدارس دارای بالای ۱۰ دانش‌آموز در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز یکشنبه در شورای معاونین آموزش و پرورش لرستان، اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش استان با حضور وزیر پنج دستور کار مهم داشت که با نگاه مثبت مقام عالی وزارت در آینده اقدامات خوبی در آموزش و پرورش استان رقم خواهد خورد.

وی به طرح جامع پیشنهادی استان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید در اردوگاه فرهنگی تربیتی آیت الله کمالوند اشاره کرد و افزود: در این سفر مصوب شد که طرحی که در قالب خدمات رفاهی، فرهنگی و ورزشی به دانش آموزان باشد اعتبار آن از منابع ملی تخصیص خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در این سفر اعتبار تکمیل هنرستان‌های نیمه تمام در استان تأمین شد، اظهار داشت: با این اعتبار پنج هنرستان در شهرهای دورود، نورآباد، الیگودرز، الشتر و طرهان تکمیل خواهد شد.

عزتی، تصریح کرد: در این سفر علاوه بر تأمین اعتبار استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس استان، مرحله دوم تجهیزات کارگاه‌های هنرستان در سال جاری با مساعدت نوسازی کشور تأمین و به هنرستان‌های استان ارسال شود.

وی، گفت: با دستور وزیر، مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا پایان سال ۱۴۰۲ در استان در قالب طرح شهید «پناهی» جمع آوری و کلاس درس مناسب برای آنها احداث شود که در این راستا ۱۶۸ پروژه در استان مدنظر قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، عنوان کرد: تخصیص اعتبار باقی مانده سیل ۹۸ برای مدارس، تصمیم گیری برای تأمین نیروهای خدماتی استان، پیگیری برای نوسازی و مرمت کانون ادب خرم آباد در یک طرح جامع و مرمت استخر شنا از جمله دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به لرستان بود.

کد خبر 5658383

منبع: mehrnews-5658383

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید