دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » آبادانی کشور با حمایت از سیستم حمل و نقل شتاب می گیرد

آبادانی کشور با حمایت از سیستم حمل و نقل شتاب می گیرد

کد خبر: 4583

گرگان - مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور گفت: آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور با حمایت از سیستم حمل و نقل به عنوان پیشران توسعه شتاب می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صباغ‌زاده عصر شنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در گرگان اظهار کرد: صنعت حمل و نقل نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور برعهده دارد و به میزان نقش آفرینی آن در آبادانی کشور باید از آن حمایت همه جانبه شود.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: با وجود آنکه به سبب مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن دچار تنگناهای مالی هستیم اما هیچگاه از این صنعت غفلت نکردیم و فرآیند تکمیل زیرساخت‌های حوزه حمل و نقش همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ویژه بینی به حوزه حمل و نقل، موجب ارتقای سطح خدمات در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی سلامت جامعه می‌شود.

صباغ زاده به نقش آفرینی اعضای جامعه حمل و نقل در مقوله راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: فعالان حوزه حمل و نقل در بخش‌های مختلف با پذیرش همه احتمالات و خطرات ممکن در میدان حضور داشتند و اجازه ندادند این اجتماع عظیم مسلمانان با وقفه و اختلال مواجه شود.

گفتنی است، در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۱ برای جلوگیری از انباشت کالا و فاسد شدن آنها، با فرمان حضرت امام (ره)، کامیون‌داران به سمت بنادر حرکت کرده و اقلام و کالاهای دپو شده را در سراسر کشور توزیع کردند و این موضوع بهانه‌ای برای نامگذاری هفته حمل و نقل شد.

کد خبر 5657818

منبع: mehrnews-5657818

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید