شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برقراری ۵۲ هزار و ۴۳۳ هزار تماس با سامانه سامد در خراسان جنوبی

برقراری ۵۲ هزار و ۴۳۳ هزار تماس با سامانه سامد در خراسان جنوبی

کد خبر: 4576

بیرجند _مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از برقراری ۵۲ هزار و ۴۳۳ تماس مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان با سامانه سامد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی ملکی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق ارتباط تلفنی با مرکز سامد و حضور در محل برپایی میزهای ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی دریافت شد.

وی تصریح کرد: در جریان این سفر، تعداد ۵۲ هزار و ۴۳۳ تماس با سامانه سامد ۱۱۱ برقرار و در قالب پرونده ثبت شد.

به گفته وی؛ بیشترین درخواست‌های ثبت شده از طریق سامد، مربوط به اشتغال و درخواست کمک‌های مالی، وام قرض‌الحسنه و تسهیلات اشتغال بوده است.

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان جنوبی در خصوص نحوه فعالیت مرکز سامد گفت: مرکز سامد که به مناسبت سفر رئیس جمهور فعال شد، از روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه تا روز جمعه ۲۵ آذرماه پاسخگوی مطالبات مردمی بوده است.

ملکی با اشاره به اینکه درخواست‌های بسیاری هم در قالب نامه رسیده، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون ۳۴ هزار نامه بازگشایی شده و پرونده آن‌ها به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد ۲۸ میز خدمت مردمی نیز با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزرا و رؤسای سازمان‌ها در محل دستگاه‌های اجرایی استان برپا و ۱۱ هزار و ۳۶۰ درخواست در این میزها رسیدگی شد.

به گفته وی؛ راه و شهرسازی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و وزارت کشور، بیشترین حجم درخواست‌ها را به خود اختصاص داد.

کد خبر 5657816

منبع: mehrnews-5657816

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید