شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بزرگترین محموله مهمات در «اروند کنار» کشف و ضبط شد

بزرگترین محموله مهمات در «اروند کنار» کشف و ضبط شد

کد خبر: 4570

بوشهر- فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر از کشف بیش از ۲۷ هزار عدد فشنگ جنگی خبر داد و گفت:بزرگترین محموله مهمات در اروندکنار توسط تیپ امام صادق(ع) کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورز اظهار داشت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر احتمال ورود سلاح و مهمات قاچاق از مرز عراق به کشور، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مرزبانان تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر قرار گرفت.

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: مرزداران پس از ساعت‌ها کار عملیاتی دقیق، کمین و استفاده از تجهیزات اپتیکی، با دو نفر قاچاقچی حامل بار قاچاق رو به رو شدند که در یک عملیات منسجم و دقیق موفق به کشف محموله قاچاق از آنها شدند.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی باری و یک فروند قایق و دستگیری دو نفر قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: مرزبانان در پاک سازی محل و بررسی بار قاچاقچیان، یک قبضه کلت کمری، ۲۷ هزار فشنگ جنگی که شامل بیست و ۴ هزار فشنگ کلت کمری و ۳ هزار فشنگ کلاش را کشف کردند.

وی به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی به طور شبانه روزی اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و پاسداران مرزبان ما با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

کد خبر 5657729

منبع: mehrnews-5657729

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید