یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شناسایی خانه تیمی اغتشاشگران در فردیس/ ۱۵ نفر دستگیر شدند

شناسایی خانه تیمی اغتشاشگران در فردیس/ ۱۵ نفر دستگیر شدند

کد خبر: 4550

فردیس- فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس از شناسایی یک خانه تیمی اغتشاشگران و دستگیری اعضای این خانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس از شناسایی یک خانه تیمی اغتشاشگران و دستگیری اعضای این خانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فردیس خبر داد.

وی افزود: این تیم ۱۵ نفره با ایجاد پاتوق خانگی در یک زیرزمین مسکونی برای برهم زدن امنیت و آرامش عمومی برنامه ریزی و اقدام می‌کردند. آنها با شبکه‌های معاند در ارتباط بودند و برنامه‌هایشان را از آنها دریافت می‌کردند تا امنیت را از جامعه ما سلب کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با اشاره به اینکه دستگیری اغتشاشگران در این شهرستان ادامه دارد، عنوان کرد: با رصد سازمان اطلاعات سپاه این شهرستان لیدرهای ناآرامی‌ها در فردیس شناسایی و دستگیر می‌شوند.

سرهنگ علیزاده فلسفه وجودی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ایجاد نظم و امنیت در جامعه دانست و بیان کرد: مردم کشور از ما امنیت و بالاتر از آن حفظ امنیت را می‌خواهند زیرا حفظ امنیت بالاتر از امنیت است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس گفت: حدود سه ماهی از فوت مرحومه مهسا امینی می‌گذرد؛ این اتفاق بهانه و دستاویزی برای معاندین و مخالفینی شده که خوبی و آرامش مردم کشور ما را نمی‌خواهند و از این بهانه برای سلب آرامش مردم استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه چشمان تیزبین این نظام بیدار است و اخبار بدخواهان مردم را رصد می‌کند، تصریح کرد: برهم زنندگان نظم عمومی و کسانی که به عنوان لیدر در جامعه معرفی می‌شوند، فکر نکنند با توجه به اینکه فضا مقداری با حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و بسیجی آرام شده، می‌توانند در آرامش به اقدامات خود ادامه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس ضمن قدردانی از مردم در عدم همراهی با این خائنین و وطن فروشان، گفت: عده‌ای از مردم و جوانان گول خورده و اسیر فضای مجازی شدند که بیشتر آنها اظهار ندامت می‌کنند.

سرهنگ علیزاده افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «باید دسته بندی از افرادی که در این موضوع ورود کرده‌اند انجام شود»، مراجع قضائی با آن‌هایی که سرشبکه و لیدر و مرتبط با خارج از کشور هستند برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از آنها اذعان دارند که اسیر فضای مجازی بوده و هیجانی شده‌اند و بیشتر نادم هستند. این نظام استوار بوده، هست و خواهد بود و پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید. چشمان سازمان اطلاعات سپاه نیز در رصد مخالفان و معاندان بیدار است و اگر خطایی کنند حتماً با آنها برخورد قاطع صورت می‌گیرد

کد خبر 5657399

منبع: mehrnews-5657399

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید