یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » گره گشایی از مشکلات بانوان کارآفرین شهرستان رزن در دستور کار

گره گشایی از مشکلات بانوان کارآفرین شهرستان رزن در دستور کار

کد خبر: 4530

همدان- فرماندار رزن با اشاره به ضرورت توجه به تسهیل و رفع موانع از پیش پای کارآفرینان گفت: سعی شده تا گره گشایی از این موانع و مشکلات پیش پای بانوان کارآفرین شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین عنوان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در تلاشیم تا در سطح شهرستان رزن اشتغال پایدار ایجاد شود.

وی با اشاره به زمینه‌های اشتغال بانوان در این شهرستان گفت: با توجه به اینکه در شهرستان رزن بانوان کارآفرین و موفق بسیاری وجود دارند، در تلاشیم تا بانک اطلاعاتی از این بانوان تهیه و در راستای توسعه اشتغال آنها وارد کار شویم.

فرماندار رزن ادامه داد: در این زمینه کارگروه کسب و کار پایدار بانوان زیرمجموعه حوزه بانوان فرمانداری رزن تشکیل شده که یکی از دستور کارهای آن، گره گشایی از مشکلات بانوان کارآفرین شهرستان است.

غفاری آثار با بیان اینکه ظرفیت‌های مناسب به ویژه در حوزه خیاطی، جوراب بافی و مشاغل خانگی در شهرستان رزن وجود دارد، تصریح کرد: این ظرفیت‌ها باید شناسایی و زمینه برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر آنها مهیّا شود.

کد خبر 5657200

منبع: mehrnews-5657200

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید