پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » هدف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمانی در تراز شهید «طهرانی مقدم» است

هدف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمانی در تراز شهید «طهرانی مقدم» است

کد خبر: 4482

کرمانشاه- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انتظار وزارت آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان، گفت: هدف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمانی در تراز شهید «طهرانی مقدم» است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به صورت سرزده از خوابگاه شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان قرار گرفت.

در این بازدید نوری با حضور در اتاق‌های خوابگاه پسران پردیس شهید رجایی به گفتگوی صمیمی و صریح با دانشجویان پرداخت.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این دیدار صمیمی با دانشجویان اظهار کرد: بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس در مهر ماه سال جاری طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به عنوان یکی از مهمترین مصوبات در رفع دغدغه‌های معلمان اساتید، کارکنان و دانش آموزان و دانشجویان و خانواده‌های آنان بخش عمده‌ای از توجه آنها به اهمیت آموزش حضوری و تأثیر آن در کیفیت آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها را به دنبال داشت.

وی عنوان کرد: حضور من، معاونین وزارتخانه و مسئولین ارشد استان کرمانشاه در راستای شعار دولت مردمی و ایران قوی و پاسخگویی به سوالات شما آینده سازان ایران اسلامی و رفع و پیگیری مشکلات شما است.

نوری وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بحث و گفتگو با دانشجویان متعهد به خدمت دبیری در خصوص دکترین آموزش و پرورش کشور و مسائل کلان نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی و اجرای مطلوب سند تحول بنیادین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: انتظار ما از دانشجوی تربیت دبیر دانشگاه شهید رجایی، تربیت یک دانشجو در تراز شهید طهرانی مقدم است که فارغ التحصیل دانشگاه شهید رجایی بودند و بیش از ۵۰ اختراع در حوزه مهندسی داشتند.

کد خبر 5656829

منبع: mehrnews-5656829

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید