جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مرکز اعصاب و روان ویژه جامعه ایثارگری استان بوشهر راه‌اندازی شود

مرکز اعصاب و روان ویژه جامعه ایثارگری استان بوشهر راه‌اندازی شود

کد خبر: 4476

بوشهر- استاندار بوشهر خواستار راه‌اندازی مرکز اعصاب و روان ویژه جامعه ایثارگری استان شد و گفت: بوشهر نیازمند راه‌اندازی خانه ایثار ویژه خانواده شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور با اشاره به نقش این فرهنگ در شکست دشمنان در همه عرصه‌ها اظهار داشت: شهادت رمز پیروزی، نظام اسلامی ایران در مقابل دشمنان از جمله ابرقدرت‌ها است.

استاندار بوشهر با استناد به آیات قرآن کریم که رمز پیروزی در برابر دشمنان ایثار و شهادت است خاطر نشان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس با اینکه تمام کشورها حامی رژیم بعث عراق بودند ولی نظام اسلامی ایران با ایثار و شهادت رزمندگان به پیروزی رسید.

وی گفت: عامل پیروزی در کشورهای منطقه در برابر آمریکا و تروریست‌ها را همین عنصر شهادت است و جبهه مقاومت در منطقه با رمز ایثار و شهادت به کار خود در برابر دشمنان اسلام ادامه می‌دهد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه جایگاه استان بوشهر در عرصه ایثار و شهادت منحصربه‌فرد است، یادآور شد: ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان با ایثار و جانفشانی برای استقلال کشور و دفاع از میهن اسلامی خدمت کردند و رسیدگی به مطالبات این عزیزان و خانواده آنان یک امر مهم و اساسی است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خانواده شهدا و جانبازان در همه عرصه‌ها، بیان کرد: در هفته دولت تمام برنامه‌ها و طرح‌ها با حضور و به دست خانواده معظم شهدا افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

استاندار بوشهر سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان را یکی از برنامه‌های مستمر مسئولان بیان کرد و افزود: پیگیری مطالبات خانواده ایثارگران از جمله خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی از اولویت‌ها است.

محمدی‌زاده خواستار راه‌اندازی خانه ایثار در استان بوشهر شد و گفت: استان بوشهر برای ایجاد اردوگاه و مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه جامعه ایثارگری از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است.

استاندار بوشهر با تاکید بر ایجاد مرکز اعصاب و روان ویژه جامعه ایثارگری در استان، بیان کرد: ساخت فیلم سینمایی از اسطوره و قهرمانان ایثار و شهادت استان بوشهر یک ضرورت است.

کد خبر 5656584

منبع: mehrnews-5656584

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید