شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مسئولان واقع بینانه عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند

مسئولان واقع بینانه عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند

کد خبر: 4438

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولان باید واقع بینانه عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند گفت: اگر ضعف هایی هم در طول این دهه‌ها بوده منصفانه نقد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست نهضت مطالبه گری، دولت پاسخگو و در جمع مدیران، کارکنان، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران گیلان ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار علاوه بر اینکه یک زن و مادر موفق و الگو بود، نمونه بی نظیر ولایتمداری و سرآمد همه فضائل اخلاقی است.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تبیین شخصیت و سیره ائمه معصومین (ع) برای مردم بیان کرد: الگو گرفتن از این بزرگواران سلامت جامعه را تضمین کرده و موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه نقش مهمی در فرهنگ سازی دارند و باید حضور حوزویان در جلسات شورای فرهنگ عمومی و امثالهم پررنگ‌تر شود.

عباسی افزود: مسئولان باید همواره با مردم شفاف و صادق باشند و واقع بینانه عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند و اگر ضعف‌هایی هم در طول این دهه‌ها بوده نقد منصفانه شود.

استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف از جمله دانش بنیان، هوا فضا و فناوری‌های نانو بیان کرد: در بخش اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که باید آسیب شناسی و برطرف شود.

عباسی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور برگرفته از تفکر لیبرالی حاکم بر این حوزه است، افزود: دولت سیزدهم کشور را در شرایط تورم ۶۰ درصدی تحویل گرفت و با وجود تحریم و کارشکنی‌ها امروز تورم به ۴۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه آزادسازی یارانه‌ها در دراز مدت موجب رشد اقتصادی کشور می‌شود، عنوان کرد: انتظار داریم در آینده تورم بازهم کاهش یابد.

استاندار گیلان با بیان اینکه با انجام تفکیک زباله از مبدا، ۶۵۰ روستای گیلان سبز شده است، بیان کرد: افق ما تحقق این امر در سطح تمامی روستاها است.

وی با تاکید بر استفاده از نتایج تحقیقات و کارهای پژوهشی حوزه‌های علمیه در حوزه‌های فرهنگی گفت: باید ابزارهای تولیدات محتوای فرهنگی را در اختیار فعالان این حوزه قرار دهیم تا مؤثرتر عمل کنند.

کد خبر 5656262

منبع: mehrnews-5656262

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید