دوشنبه، 26 شهریور 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دانشگاه کشاورزی خوزستان می‌تواند درتوسعه مناطق تأثیرگذارباشد

دانشگاه کشاورزی خوزستان می‌تواند درتوسعه مناطق تأثیرگذارباشد

کد خبر: 4433

اهواز - معاون وزیر علوم گفت: دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان با توجه به امکانات و مجموعه علمی و توانمندی فنی که دارد می‌تواند نقش مؤثری را در توسعه مناطق داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم داداش‌پور بعد از ظهر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان یکی از قدیمی‌ترین مراکز و جز چهار دانشگاه تخصصی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی کشور است که جزو مراکز کلیدی و مؤثر در خوزستان به شمار می‌رود.

وی افزود: این دانشگاه با توجه به امکانات و مجموعه علمی و توانمندی فنی که دارد می‌تواند نقش مؤثری را در توسعه مناطق داشته باشد؛ بنابراین با توجه به اهمیت کشاورزی و ظرفیت بالای خوزستان در این زمینه، دانشگاه می‌تواند قطب توسعه استان شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رویکرد وزارت علوم حمایت و تقویت جایگاه این مراکز علمی و دانشگاهی است و امید می‌رود بتوانیم با توجه به اهمیت و موقعیت این دانشگاه در توسعه و رونق استان، با حمایت لازم کمبودهای این دانشگاه را در بخش رفاهی و دانشجویی رفع کنیم.

داداش‌پور بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در سازمان امور دانشجویان دنبال می‌شود ایجاد، آرامش در محیط دانشجویی و توسعه حداکثری حوزه‌های رفاهی و ورزشی است.

کد خبر 5656264

منبع: mehrnews-5656264

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید