پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » آغاز کارگاه آموزشی و میدانی ویژه ۱۲۰ مسئول خانه هلال خراسان جنوبی

آغاز کارگاه آموزشی و میدانی ویژه ۱۲۰ مسئول خانه هلال خراسان جنوبی

کد خبر: 4424

بیرجند- مسئول خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور گفت: آموزشی و میدانی ویژه ۱۲۰ نفر از مسئولین خانه‌های هلال خراسان جنوبی به مدت دو روز در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فراهانی عصر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی و میدانی ویژه مسئولین خانه‌های هلال خراسان جنوبی، اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی راه اندازی خانه‌های هلال توانمند سازی و مهارت افزایی مردم است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با توسعه آموزش‌ها بتوانیم مردم را در راستای اهداف هلال احمر آماده کنیم، افزود: فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره‌های آموزشی حمایت و تمامی هزینه‌های برگزاری آن را پرداخت می‌کند.

رئیس حوزه دبیر کل و مسئول خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها به عنوان یک مدل موفق در سطح بین‌المللی مطرح شده است، گفت: همکاری و تعامل بیشتر با فدراسیون موجب جذب منابع مالی بیشتر و برگزاری دوره‌های بیشتری می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شش هزار و ۵۰۰ خانه هلال در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۱۳ خانه هلال در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند.

فراهانی با اشاره به اینکه با راه اندازی خانه‌های هلال در واقع هلال احمر خدمات خود را به مناطق محروم و حتی صعب‌العبور ارائه می‌دهد، عنوان کرد: کارگاه آموزشی و میدانی ویژه ۱۲۰ نفر از مسئولین خانه‌های هلال در خراسان جنوبی به مدت ۲ روز در بیرجند برگزار می‌شود.

کد خبر 5656260

منبع: mehrnews-5656260

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید