یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مشکلات اقتصادی حاصل ناتوانی برخی مدیران است

مشکلات اقتصادی حاصل ناتوانی برخی مدیران است

کد خبر: 4412

یزد- نایب رئیس اول مجلس گفت: شهدا کار خود را برای حفظ اسلام و انقلاب انجام دادند و امروز اگر مشکلات اقتصادی در کشور داریم به دلیل ناتوانی برخی مدیران و بروکراسی اداری پیچیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد که صبح پنجشنبه به همراه کاروان شهدا وارد استان یزد شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شهدا اجازه دادند برای عرض ادب خدمت آنها برسیم، اظهار داشت: ما به واقع مدیون شهدا هستیم و اقتدار عزت و عظمت ما به خاطر جانفشانی‌های شهداست .

وی عنوان کرد: در زمان دفاع مقدس دشمن با شرایطی مواجه بودیم که منطق جنگی با آن جور در نمی آید، افزود: این شرایط در همه برهه ها در کشور ما حاکم بوده همانطور که دنیای بی‌منطق، منطق جمهوری اسلامی را درک نمی کند و نمی تواند بپذیرد که امام خمینی(ره) حکمرانی ایجاد کرد که زیر بار شرق و غرب نرفت.

نیکزاد ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در همه دوره ها نه سازگار بود و نه سلطه پذیر زیرا ما آزاد و تابع اسلام هستیم و نمی توانمی بپذیریم که نسبت به اتفاقات دنیای پیرامون خود بی تفاوت باشیم.

نائب رئیس اول مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شبهه هایی که در مورد مقام و منزلت زن در جامعه اسلامی ایران مطرح شده، عنوان کرد: شهدا رفتند تا جایگاه و منزلت و عزت زن و بشریت باقی بماند و آنها در واقع رفتند تا آزادگی بماند.

وی ادامه داد: دنیا برای همه انسانها روزی به پایان خواهد رسید و همه افراد روزی از برداشته‌های خود از این دنیا پیشمان خواهد بود و تنها شهدا هستند که از مسیر طی کرده خود احساس ندامت نمی کنند.

نیکزاد تاکید کرد: ای کاش افرادی که امروز به ظاهر شعار وطن و آزادی سر می دهند، سوریه را می دیدند و از فرماندهان یزدی که در کنار حاج قاسم در سوریه جنگیدند از اتفاقاتی که در سوریه رخ داد می پرسیدند.

وی با بیان اینکه این شهدا برای حفظ ناموس و وطن جان خود را فدا کردند، افزود: برخی حوادث اگر به رشته تحریر درآید، تاریخ شرم خواهد کرد.

نائب رئیس مجلس ادامه داد: اینکه کشور ما امروز درگیر مشکلات اقتصادی است به ناتوانی ما مدیران و خدمتگزاران مردم بر می گردد و به اینکه ما عزت را قربانی سازش نکرده ایم و به اینکه برخی از ما دنیا را گرفتیم و آخرت را رها کردیم.

وی تاکید کرد: برخی از مشکلات ما نیز به بروکراسی های پیچیده حاکم به کشور و عدم رعایت قانون توسط عده ای باز می گردد.

نیکزاد تصریح کرد: امیدوار هستیم به اینکه شهدا دست ما را بگیرند تا بتوانیم به دین، عبادت و وظیفه شناسی شهدا وفادار بمانیم.

کد خبر 5655988

منبع: mehrnews-5655988

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید