دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کرمانشاه

تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کرمانشاه

کد خبر: 4402

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور رسیدگی به تخلفات حمل و نقلی به ویژه تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان، کمیسیون ویژه ای در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی افزود: مواردی که در این کمیسیون رسیدگی خواهد شد شامل اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت‌پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تحمیل هزینه‌ها و مسئولیت‌های اضافی به رانندگان، عدم پرداخت حقوق دولتی (ابطال بارنامه یا صورت وضعیت و …)، صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری از دیگر موارد ضرورت تشکیل این کمیسیون است.

کرمی بیان کرد: اجبار به حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز، عدم رعایت مقررات مربوط به سالن اعلام‌بار، درج اطلاعات نادرست در بارنامه (عدم رعایت مقررات مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه یا صورت وضعیت) جز دیگر موارد قانونی است که در این کمیسیون به آن رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: رانندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و شکایات، مراتب را از طریق نمایندگی‌های مستقر در پایانه‌های عمومی، ادارات شهرستان، اداره کل یا سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کنند.

کد خبر 5655965

منبع: mehrnews-5655965

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید