یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » «روش‌های حل تعارض در روابط همسران» به چاپ دوم رسید

«روش‌های حل تعارض در روابط همسران» به چاپ دوم رسید

کد خبر: 4380

انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) چاپ دوم کتاب «روش‌های حل تعارض در روابط همسران» به قلم روح‌الله شمسا و زهره حسینی را روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چاپ دوم کتاب «روش‌های حل تعارض در روابط همسران» به قلم روح‌الله شمسا و زهره حسینی در ۲۰۰ صفحه و بهای ۷۰ هزار تومان توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

تعارض‌های زناشویی به عنوان گره‌های ارتباطی بین زن و شوهر، نقشی کلیدی در زندگی ایفا می‌کنند. از یک طرف وجود تعارض در زندگی زناشویی، واقعیتی غیرقابل‌انکار است و از سوی دیگر، حل نشدن یا طولانی شدن زمان برای حل‌وفصل تعارض‌ها، می‌تواند زندگی ما را وارد سبک‌های بیمارگونه‌ای کند. آشفتگی، تنش، ناامیدی و اندوه در زندگی زناشویی از نشانه‌های آن است. موفقیت‌های ما و فرزندان‌مان در گرو چگونگی حلّ تعارض‌های پیش‌روست. در این کتاب سعی شده است پس از بررسی مفهوم تعارض‌ها، به عوامل شکل‌دهنده آن پرداخته و درنهایت، راه‌هایی برای حل آن‌ها پیشنهاد شود.

این کتاب در چهار فصل به موضوعاتی مانند تعارض چیست؟، علت‌شناسی تعارض‌های زناشویی، سبک‌های ارتباطی و گام‌های مؤثر برای حل تعارض پرداخته است. در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم: «زندگی زناشویی پر از لحظاتی است که زوجین برای رسیدن به تفاهم و شادی در زندگی یا برای حل‌وفصل سو تفاهمات و تعارضات تلاش می‌کنند. مهم این است که زوجین آگاهی داشته باشند که تعارض، طبیعی‌ترین بخش زندگی زناشویی و واقعیتی غیرقابل انکار است و زمانی خود را نشان می‌دهد که هر یک از افراد برای دست‌یابی به "فردیت و ارضای نیازهای شخصی تلاش می‌کنند.»

کد خبر 5655290

منبع: mehrnews-5655290

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید