دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شناخت ماهیت تهدیدات فرهنگی ضروری است

شناخت ماهیت تهدیدات فرهنگی ضروری است

کد خبر: 4331

ساری- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به مشکلات اجتماعی، خواستار گفتگوی بین نسلی و گسترش جهاد تبیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی چهارشنبه شب در جلسه هیئت اندیشه ورز گروه‌های نخبگانی و کانون‌های دانشگاهی مازندران گفت: تبیین راهبردهای عزت، امنیت و بالندگی متأثر از انقلاب اسلامی و نمادهای اقتدار و عزت کشور در مقطع کنونی حائز اهمیت است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فضای مجازی را توسط معاندان یادآور شد و افزود: تلاش برای حفظ مرجعیت رسانه‌ای و اعتماد بخشی در ساختارهای فرهنگی و سیاسی با عمق بخشی به مطالعات اجتماعی و ارتقای سواد رسانه‌ای ضرورت دارد.

وی لزوم ارتباط گسترده اساتید دانشگاه‌ها با دانشجویان و تعمیق پیوند مربیان با دانش آموزان را خاطر نشان کرد و افزود: شناخت ماهیت تهدیدات فرهنگی و برنامه ریزی برای مقابله با ابعاد سازمان یافته آن حائز اهمیت است.

سلگی با تاکید بر تقویت رسانه‌های کشور برای مقابله با حجم تهدیدات این عرصه افزود: دشمن با دسائس گوناگون و از جمله دروغ پردازی در صدد است تا مرجعیت رسانه‌ای و خبری را در دست بگیرد و بر بستر آن علیه ارزشهای انقلاب هجمه کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران بر لزوم تشکیل قرارگاه عملیاتی در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای در استان تاکید کرد و افزود: اساتید و نخبگان فرهنگی باید با حضور مؤثر در این قرارگاه و تولید فکر در زمینه چگونگی مقابله با جنگ نرم دشمنان به استحکام پایه‌های فرهنگی کشور اهتمام بورزند.

‌وی با اشاره به نقش برجسته آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در عرصه تعاملات فرهنگی خواستار ورود عناصر فکری این دستگاه‌ها برای تبیین هرچه بیشتر دستاوردها و مقابله با تهدیدات نرم شد.

کد خبر 5655504

منبع: mehrnews-5655504

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید